PANIIIK!!

Någon som är bra på JavaScript?! Inte är det jag iaf. Är ju dock nybörjare, men hjälper det argumentet mig till deadlinen på söndag? Svar nej. Saken är den att jag egentligen vet precis hur jag ska göra och hur det ska se ut, men sen när det kommer till kodskrivandet är det inte så enkelt längre.

 

Vi ska hur som helst göra ett tärningsspel den här gången, och webbsidan ska fungera på så vis att man som användare ska kunna klicka på en eller flera tärningar, så att dessa ”slårs” och visar nya värden (sidor av tärningen). Här efter ska användaren också få tärningarnas värden adderade och därmed bli serverade med hur många ”pluttar” de har fått upp.

 

Lite komplicerat, men då kan jag ju garantera att det bara är förnamnet för koden! Aj aj.

Tja, det är väl bara till att sätta igång?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0