New Moon

…Har ju läst böckerna, eller sakta men säkert håller jag iaf på att läsa den tredje boken, Eclipse, nu. Det är Stephenie Meyers berömda böcker, ”Twilight”, jag pratar om såklart.

Igår kväll var jag hur som helst på bio och såg den andra filmen i serien, New Moon. Det är väl ingen som kan ha missat att den hade premiär i fredags efter all uppståndelse, eller?

 

Trotts att jag läst boken var filmen faktiskt mycket bra! Jag gillar hur de framför och spökar ut skådespelarna som ska föreställa sagans vampyrer, och att få titta lite på Jacob Blacks vältränade kropp är inte heller fel! Hihi.

 

Även bakgrundsmusiken är bra… Det får mig att tänka på en viss person, vems personlighet utstrålar precis de känslor som pianomusiken kan beskriva.

 

 

 

Utöver filmen var det en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0