Drinktips för fredagsmys

Det är FREDAG! Fest och ledighet för en del, arbete och läxor för andra (mig, hmpf).

 

Ibland kan det vara kul att späxa till det lite och göra, inte bara goda, utan tjusiga drinkar till festen, middagen eller tjejkvällen. Här är två drinktips:

 

 

 

Pears Temptation.


En jättegod drink som kan ersätta cidern. Gillar man päron så är den att rekomendera!

 



Jultomten.


Har faktiskt inte smakat denna drink, men så fort jag såg att det var vanilj i den så blev den genast lockande!
Folk som känner mig väl, vet att vanilj te är min delikates och för ett tag var även vaniljvodka & cola en favoritdrink på festen.

Om man vill ha en lite juligare drink, passande till årstiden, blir den här drinken klockren!
Tycker dessutom att dekorationen med pepparkakan samt drinkensnamn som "Jultomten" är pricken över I:et.


http://www.cocktailguiden.com/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0