Ommöblering

Fick den här såklart önskade, men oväntade, stora sängen (160 cm) i student present och min tidigare möblering var inte någon passande. Därför har jag idag, borsett från allt slappande och sovande efter helgen, möblerat om!

Rummet innan jag började
:




Något trångt och uppställt...


Resultatet efter några timmars slit:




Lägg märke till min katt, Filur, som sträcker ut sig i sängen xP

Bara lite tavlor och annan vägginredning som ska upp också : ) Annars är jag riktigt nöjd! Mitt rum ser gigantiskt ut numera!

Ska sova lite nu... Alltid lika konstigt att vakna upp när man möblerat om, men imorgon kommer det säkert kännas riktigt bra ^^  Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0