JAG SAKNAR ER!!

...Fick sådan där känsla av oerhörd saknad just nu. Nästan tre veckor sedan vi sågs nu, vilket kanske inte är så värst farligt, men om man ser till den vardagen vi brukade ha i och med skolan, brukade vi ses i stort sett varje dag.

Efter dessa misslyckade försök att ses de tre senaste veckorna har jag blivit väldigt frustrerad. En känsla av besvikelse och bortglömdhet har vällt över mig... men troligen beror det bara på att jag saknat er så mycket och att vårt farväl i och med studenten tog mer på mig än vad jag trott.

På söndag far Martina till Norge medan Filippa tillbringar hela sommaren på öland, själv sitter jag där jag brukar med en otrolig saknad. Längtar väldigt mycket tills vi ses nästa gång, alla tre... För tro det eller ej, men ni är oersättliga och jag älskar er!


Blondiner har alltid roligast ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0