PANIK!

Nästa onsdag (V.18) har jag min muntliga redovisning i engelska C och jag tror snart att jag spricker av ångest och jämmer! Saken är den att vi ska hålla redovisningen en och en, under och 15 minuter... och det är just det att jag ska stå längst fram i klassrummet och göra bort mig SÅ LÄNGE, ALLDELES SJÄLV som känns så jobbigt!

Jag är nämligen ingen höjdare på engelska... jag kan inte bara prata på beställning utan får en slags spärr. Känslan att alla lyssnar på mig och dömmer mig på hur jag utför språket, kroppsutryck, handling osv osv. ger en sådan sjukt stor press! JAG BARA HATAR DET!

Det som förvärrar saken är att jag inte har kommit så långt och att jag pga. oviljan bara skjuter fam det. Men jag vet åtminstone vad jag ska prata om, vilket är otrohet, och frågeställningen lyder: Why are people cheating? Väldigt intressant! (Tänkte sammanfatta det här på bloggen framöver, för er som delar den åsikten).



Hur som helst så väntar en mardröm och jag vill verkligen inte göra den där förbannade redovisningen!
HJÄLP MIG NÅGON !!  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0