Söndag kväll...

Uff, som vanligt får jag ångest! Det är så tråkigt när helgen bara springer förbi och man måste ställa klockan för "måndag och skola". Såhär klockan 23 är det bara skit på tv:n också, så känner mig allmänt rastlös. Har dock precis sett ett ytterligare avsnitt av ”En callgirls dagbok” som går på femman mellan 22:30-23… En lite annorlunda serie, med en annorlunda handling som handlar om tjejen Hannah som fajtas mellan sitt ovanliga liv som prostituerad och sitt ”vanliga” liv med sin nya kille Alex. Riktigt bra! Sitter som spikad framför tv:n varje söndag!

Helgen har varit bra, något händelserik men också skön!
(ger en kort sammanfattning...)

Fredag:
* Försov mig och missade skolan (vilket bestod av en timmes lektion på morgonen, så det var inte såå farligt – Men aldrig lyckat).
* Bowlade i Växjö med Fredrik, Jesper och Therese och festade senare på kvällen i Alvesta.
* Vi råkade ut för ett fyllo som var bråkig och Fredrik fick sina (DYRA) glasögon sönderslagna. Det lyckade var att han iaf lät bli att slå tillbaka, efter mycket dragande i honom från mig.

Lördag:

* Sov i 3 timmar. Det enda som var bra med det var att jag fick spendera dem jämte Fredrik.
* Fredrik (min bror) kom och hämtade mig vid 8:00 – Vi och resten av familjen skulle plantera skog hela dagen. Låter kanske lång tråkigt, men var riktigt mysigt!
* Avstod Martins 25års fest. Var döds trött och förkyld så hade inte så stor lust med att vara social och festa till det ytterligare en kväll. Tog det istället lugnt och hade lite mys hemma med Fredrik, Amanda och Erika.

Söndag: 
* Pappas födelsedag - congratulations!
* Fredrik och jag unnade oss en lång sovmorgon, god frukost och mös till det med film.
* Jag hade ”krocket turnering” med Fredrik, Fredrik och David… Trodde jag skulle dö av skratt av alla misslyckade slag som vi gjorde (skade glädje är den sanna glädjen).
* Sent på kvällen spelade jag poker med familjen. Kort sagt var jag väl mer intresserad av popcornen än spelet… Det gick så dåligt!


Måste sova nu om jag ska palla matte lektionen imorgon bitti. Har Matematik C, så det kan vara rätt klurigt och tröttsamt bara det, så de är bäst att ha sömnen på sin sida då.

GODNATT, vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0