50 dagar kvar till studenten = FEST!

50:dagars gränsen har varit och snart springer  vi vitklädda med hattarna på.
Idag är det (blunda för två dagars försening) 50 skoldar kvar till STUDENTEN!

Det måste skåklart firas och skolan fixar med studentfest !!

Det känns verkligen som snart nu. I fredags fick vi våra studentmössor också, vilket vi ska ha med ikväll för fotografering. Det annordnas med middag och slutligen party party, med bar och såklart ett dansgolv. Alldeles för längesen jag var ute med brudarna också, så jag är riktigt taggad! :D


(Bilder från tidigare såkallad skolfest)

Från vänster: Sofia, Isabell, Martina, Lars, Josefine (jag), Stina och Filippa


Filippa och Martina går viltlösa på dangolvet


Ps. Följ nedräkningen till min student, till vänster över menyn! (Allt för att vara exakt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0